torsdag 3 juni 2010

Singing in the sun

Igår var det the big day för mig gällande studier. Var på Musikmakarna i Övik och lallade runt, lyssnade på vad lärare och elever hade att säga om skolan, skrev prov och gjorde (co-writade som det kallas när man skriver en låt med ngn annan) en låt som vi sedan framförde framför de andra som sökt skolan.

Dagen gick fort och jag tror jag gäspade 100 gånger i bilen på hemresan. Kvällen spenderades sedan i fosterställning.

Jag får besked om en vecka - vi får se hur allt går. Sitter inte i sjön så jag tar det lugnt.

Ikväll ska jag provrepa med ett HC/metal-band i Sundsvall. Dom har potential och vi får se vad jag kan tillföra bakom trumsetet. Det var ju ett bra tag sedan jag lirade sånt där men...jag tror jag har det i blodet.

Nu vill jag ha helg och hänga med min älskling och finbesöket som kommer ner från Pite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar