onsdag 16 juni 2010

Recording

Jaha, vad gör jag då?

Just nu jobbar jag, som vanligt, på en massa Nanuh-material. Det går framåt och nya skivan kommer bli mer "sammanhållen" än debutalbumet "Scars". Jag har alltid 10 låtar som jag jobbar på - samtidigt. That´s just how I work. Stannar det på en låt så tar jag en annan för att inte döda kreativiteten.

www.nanuh.se

Sedan håller jag på med mitt nya sidoprojekt Hyper!
www.myspace.com/friendsofhyper
Hyper är lite utav ett "rensprojekt" för att få utlopp för lite tyngre idéer och göra ngn form av catchy hårdare musik som kan passa på allt ifrån dansgolv till hemma hos Rob Zombie-fan:et.

Igår skickade jag in bekräftelsen på att jag tackar ja till en plats på Musikmakarna i Övik i höst - och jag skickade även in publishingavtalet till Sony/ATV. Kände mig stolt när jag stoppade ner kuverten i brevlådan. Mycket stolt.

Annars längtar jag efter semester, Italienresa, nya lägenheten och självklart skolstarten i höst. Sjukt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar