söndag 26 september 2010

Men hujj!

Hej!

Det var länge sedan jag hade tid att skriva något här - och det blir så när det är mkt att göra både hemma och i skolan.

Sedan sist har jag lärt känna min skola, skolklasserna som går där, skrivit schlagermusik, träffat musikförlag så som Universal och Scandinavian Songs i Sthlm - och just nu jobbar vi (på skolan) på ett dansbandsprojekt.

Kort sagt: Skolan är helt underbar. Totalt sjukt fantastisk faktiskt. Det enda som är tråkigt är att inte kunna komma hem - som i hem till mig och Linda varje kväll. Det är motigt men jag kan åka hem mitt i veckan nu och då så allt är så bra som det kan bli trots avståndet trots allt. Min älskade Linda, världens bästa livskamrat.

Jag har även hunnit fylla år. Igår blev jag 29 år gammal. Ingen åldersnojja, inga problem. Ja - jag har ont i ryggen och mitt hjärta vill inte riktigt leka alla dagar men sånt är livet.

På den musikrelaterade fronten så jobbar vi uteslutande i Logic på skolan. Iom att jag redan suttit i Logic ett tag så trodde jag ju att jag ...kunde iaf lite om det. Men ikke. Jäklar vilket bra program! Jag är som en disktrasa på skolan och suger i mig ALLT som jag hör, ser och upplever. Snart är jag ...iaf bra på Logic:) Som tur är så kan jag även använda Reason (5!!) som jag faktiskt ÄR bra på. Så allt går fint!

Hinner inte skriva mer nu. Har mat i ugnen och en sjuk sötnos att ta hand om.

Hujj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar