tisdag 9 mars 2010

Volvoh?

Jobbet går bra, mycket bra.

Livet utanför jobbet (ja, det finns ett sådant!) går fantastiskt bra!

...men bilen då? Nä fan, bilen går inte bra! Volvo-verkstad hit, Volvo-verkstad dit.
Alla pekar på någon annan. "Nej nej, det är inte VÅRT FEL! DET ÄR DERAS!"

STFU FFS och gör mig NÖJD!

Bilen levererades med FELAKTIGA VINTERDÄCK! Är det konstigt att ratten vibrerat som en turbodieseldriven dildo? Jag har tänkt att det varit vinterföret, is och allt annat än att en auktoriserad Volvohandlare fuckat up och gett mig fel storlek på fälgarna?

Helvetes jävla pajashelvetes sathelvete.

"Nä men du har ju ingen garanti på bilen nu"
"Eh, jo..."
"Oj, just ja...det har du ju"

Men som tur är så har jag ju jobbat som kundvårdare under en lång period av mitt yrkesverksamma liv. Så jag tog ner fanskapet på andra sidan av luren på jorden, förklarade mina rättigheter som konsument och att jag inte snackar bil-grekiska utan vill han ha ytterligare info får han kontakta VOLVOVERKSTADEN som säger att VOLVO gett mig FEL DÄCK!

Helvetes jävla pajashelveten!

Sa jag att jag är glad nu?

1 kommentar: