OMPFF OMPFF
måndag 17 maj 2010
Oslo
Det regnade på minisemestern.
Hela tiden.
Men vi var glada trots det och åt god mat, drack en del öl, somnade framför TV:n och besökte krigsmuséum:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar